26 januari 2011

Tråk-väder

Igår regnade det heeeeela dagen, och typ hela natten. Nu har det redan hunnit torka upp... vilket är fördelarna med det här landet.
Men det är fortfarande inte bra väder... halvmulet med sol ibland. Och konstig fuktighet i luften. :/ Japp, jag är gnällig idag.
Igår hade jag huvudvärk hela dagen och kvällen... spelade ingen roll hur många tabletter av olika slag jag petade i mej... det släppte ändå inte. Surt!

Idag ska jag ta en runda på La Lucia Mall... var ett tag sen jag kollade på nya träningskläder. Kanske skulle pigga upp mej! =)
Dessutom ska jag nog baka en lchf-kladdkaka... min kropp vill ha choklad! =)
Utöver det så blir det en forsatt lugn dag här i Durban....

2 kommentarer:

  1. Stackare! Ni har verkligen inte haft något vidare sommar väder. Vi däremot har haft 2 riktiga KANON dagar. Varmt och ingen vind! Men just nu är det mulet och det hänger regn i luften. Men det lär väl tyvärr bara bli några futtiga stänk. En riktig rotblöta i natt hade inte varit fel. Gräsmattan skulle bli VÄLDIGT glad.
    Du får komma hit och sola!

    SvaraRadera
  2. Ja, vi kanske skulle ta en sväng ner till Cape... vi har faktiskt inte varit där på två år nu...! Tål att tänkas på... =)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!