31 januari 2011

Soliga dag!

Idag har det varit ett underbart väder i Durban... precis som det ska vara på sommaren! Varmt, svettigt, soligt, inga moln och viktigast av allt; att man är ledig! =)

Jag och Pixan slappade i solen mest hela dan... förutom ett avbrott för att träna. Inomhus. Där det finns AC och rikligt med vatten inom räckhåll. Trots att jag druckit säkerligen 3 liter vatten idag så fick jag i alla fall huvudvärk... värdelöst.

Lilla Pixie gillar solen....

Dave har tillbringat dagen i luften... och eftersom det var ganska länge sen jag var med på en flygtur, så har jag preliminär-bokat in mej på en flygning senare i veckan. Så länge det inte blåser (=turbulent) så är jag med! =)

Ikväll har jag mest varit irriterad. Vårat internet är hopplöst dåligt för tillfället! -Igen! Visst, vi är i Afrika, men kom igen... man ska väl för tusan kunna kolla sin mail... är inte det en mänsklig rättighet??(Och visst hade jag kunnat kolla via mobilen... men jag gillar datorn bäst...)

2 kommentarer:

  1. Pixan verkar verkligen brås på sin matte! Hon verkar vara en go katt. Katter är bäst! Så är det bara.

    SvaraRadera
  2. Absolut! Hon är min lilla svans... som följer mej överallt, även ut i solen. =) Katter är verkligen helt underbara!! =)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!