27 januari 2011

Strålande sol!

Äntligen är det superfint väder igen!! =) 30 grader i skuggan, och det är härligt!! =)
Till på köpet så är det en aning blåsigt (läs; varm bris...) vilket gör det perfekt för att tvätta kläder! Japp, jag vet... slösa bort en solig dag på klädtvätt. Men det gäller att passa på när man inte har torktumlare. En dag med så låg luftfuktighet som idag är svåra att hitta på sommaren i SA.

Igår blev det ingen lchf-kladdkaka bakad... viktminskingen har gått trögt den här veckan, och jag känner att jag får ta i med hårdare medel om jag ska kunna nå mitt veckomål den här veckan. :/ Hittills har jag gått ner -3,4 kg, vilket jag är ganska nöjd med... men mycket vill ha mer liksom. =)
Så idag blir det en kombinerad tvätt- och träningsdag! Ska strax träna 45 min, sen ska jag gå och möta Dave som är i skolan. Det blir en promenad på ca; 60-80 min... och eftersom Durban är väldigt backigt så blir det ett kanonbra pass med lagom fettförbränningspuls! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!