23 januari 2011

Evig ungdom, tack.

Igår köpte jag en ny ansiktskräm... eller serum, snarare. Det var det eller botox-spruta som jag valde mellan... och eftersom jag är rätt snål och serumet är typ hälften så dyrt och räcker dubbelt så länge, så valde jag det.

Dessutom vill jag helst att nån jag känner testar botox innan jag gör det... hahahaha... så jag vet om det blir bra eller inte. =) Så nu ska det bli spännande att se om serumet (Clinique repairwear laser focus) håller vad det lovar, nämligen detta; att hy som har linjer, rynkor eller är solskadad får en extra chans att reparera sig!
Låter lovade... och man ska märka skillnad efter bara ynka 4 veckor. Jag återkommer om resultatet! =)

2 kommentarer:

  1. haha, jag känner igen mig! Jag blir paranoid av all denna sol. Jag har köpt mina första anti-rynk-produkter nyligen som jag gå och duttar på mig för jämnan.

    SvaraRadera
  2. Hahaha... ja, men visst blir man nojjig över all denna sol!! Och man kan ju inte låta bli att sola heller... =)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!