16 januari 2011

Slappar söndag

Idag har det varit en riktig slappardag här i Durban. =) Visserligen stressar jag inte ihjäl mej på vardagarna heller, men ändå.
Strålande väder innebar ryggläge i solstolen med svenska skvallertidningar! Härligt! Dessutom lite bad i poolen... vi gissar att det är ca; 28 grader i den nu. (Hittade ingen termometer, men vi har blivit duktiga på att uppskatta tempen.)
Tyckte jag var så pass brun så jag inte behövde solskyddsfaktor längre... men solen är fasiken stark... och jag fick lite rödton på brännan. :/ Hoppas det inte börjar svida bara...

Ikväll blir det en massa skype-dejter, och jag tänkte försöka orka med ett träningspass oxå... men det är sååååå varmt...!

2 kommentarer:

  1. haha, det trodde jag i fredags.. det var ju ändå molnigt (livsfarligt!) som tur var så brände jag mig inte.. men jag blev ganska rosa! Jag tycker vi ses någon dag till veckan! kram

    SvaraRadera
  2. Hahaha... ja, mitt röda börjar läggga sig. Skönt! Japp, vi får hitta på nått i veckan!
    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!