30 januari 2011

"Äckel-varning"....

Litet inlägg om en del av den picnic vi köpte med oss i lördags... Vill ge en liten varning för folk som lätt blir äcklade... läs inte vidare!

Okej... vi köpte bl.a en varsin chokladbit... och när jag öppnade min så kröp det ut en likmask ur chokladen...!!! Riktigt j**la vidrigt ska jag tala om... jag fick kväljningar och jag är evigt tacksam för att jag öppnade chokladen från det håll som jag gjorde... annnars är det stor risk att jag hade slukat masken, eller i alla fall en del av den. Urk!


Den hade även byggt ett litet, vitt, slemmigt bo (se bilden nedan), och såg ut att ha krypit genom hela chokladbiten... Jag tror att mitt chokladbegär är för alltid botat! Efter att ha varit en sväng till affären där vi köpte chokladen, så inväntar jag nu ett samtal från de som gjort den... och med det en sjysst kompensation. =)


Synd att vi inte är i USA, då hade jag nog blivit rik... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!