16 januari 2011

Jag gjorde ett test...

Jag såg på Lindas blogg (www.dotlc.blogg.se) om ett test man kunde göra för att se vad man skulle passa att jobba med. Spännande, så klart... så jag gjorde det. Mitt resultat kommer här;

Din personlighetstyp:

Kraftfulla, originella och känsliga. Slutför vad de påbörjat. Extremt god människokännedom. Lyhörda för andras känslor. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Respekterade för sin starka vilja att göra rätt. Oftare individualister än ledare eller underordnade andra.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Personalvetare, juristassistenter, lärare, läkare, tandläkare, kiropraktorer, psykologer, skribenter, musiker, artister, fotografer, förskole- och dagispersonal, studievägledare, bibliotekarier, marknadsförare, forskare, socialarbetare.

Min kommentar: Hahahaha! Jag slutför typ ingenting som jag påbörjar! Jag har hundratals påbörjade (och ännu oavslutade) projekt... Och det sista jag skulle kunna tänka mej bli är läkare... fyyy vad hemskt det måste vara! Fotograf därimot... det kanske man skulle satsa på? =) Kanske inte det mest träffsäkra test jag gjort... men, men. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!