12 januari 2011

Ny hårfärg

Sen vi flyttade till Sydafrika så har jag mer eller mindre gett upp hoppet på att få ha en sjysst hårfärg längre än någon vecka i taget. Solen bleker snabbt vill jag lova! Och jag är på tok för lat för att tona mej var tredje vecka... och på tok för snål... ;)
Men, men... man kan inte få allt. Jag slipper bli genomskinligt blek varje vinter i alla fall. =)
Men när jag satt och kollade igenom lite foton, så insåg jag att jag var mera mörk-blond, än brun i håret. Så jag tyckte det kunde vara läge för en färgning... känns bra! =)



Ska bli kul att se hur länge jag "får ha" mörkt hår... =)

4 kommentarer:

  1. Blev jättefint!! Tycker du passa bättre i lite mörkare hår...! :)

    SvaraRadera
  2. Tack, vad snällt! Jag tycker oxå jag passar bättre i mörkare hår. Man kan inte tro jag var blond som liten. =)

    SvaraRadera
  3. Jag kan inte bestämma mig! Jag tycker att du passar precis lika bra i båda:)

    SvaraRadera
  4. Tack Jossan! Snäll du är!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!