04 januari 2011

Dag #26 Mina rädslor

Ibland känns det som att man är rädd för precis allting... och ibland känner jag mej inte rädd för nått alls.

Men jag är rädd för att förlora någon närstående, eller att nån familjemedlem eller vän ska skada sig eller bli allvarligt sjuk... Jag är även rädd för att få cancer... det är min stora skräck här i livet! Jag blir även orolig och rädd när Dave är ute på en flygning och han varit borta väldigt mycket längre än vad han har sagt, och han inte hört av sig. Tankarna går väldigt lätt åt de håll så att man oroar sig för att han har störtat... Men oftast kan jag vara positiv och inte oroa mej förrens det finns nått att vara orolig och rädd för.

Dessutom är jag sjukligt rädd för spindlar... det hade börjat bli lite bättre... men sen hade vi en gigantisk "rainspider" inne... efter det är jag helt nojjig igen. :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!