17 januari 2011

LCHF-glass och gamla vänner

Idag har det varit ännu en ganska lung dag... fast egentligen inte. Det är bara det att jag hinner inte så mycket på en dag nu för tiden. Fattar inte vart tiden tar vägen... jag skyller på att Dave och jag lever i en annan "tidszon"... en där tiden går dubbelt så fort typ.
Jag har tränat och varit och handlat. Det var min dag,,.
Jag gillar att handla mat... knäppt, jag vet. Men jag går gärna runt i timmar och läser på etiketter, innehåll och letar efter nya produkter som jag kan tänkas behöva. Jag gillar att testa nya saker.
Dessutom har jag gjort glass idag. LCHF-glass, så klart. Har bara provsmakat litegrann... men åååå, så gott det blev!
Bildbevis kommer imorrn. =)

Ikväll har jag skypat med en av mina äldsta vänner.... alltså hon är inte gammal, vi har bara känt varann länge... Marie och jag har varit kompisar i typ 20 år!! Hjälp... vi kanske ÄR gamla trots allt!?!
Snodde hennes facebook-bild... hehe... hoppas hon inte misstycker. =)Förresten; visst har jag blivit duktig på att lägga upp bilder? ;)

Nu ska jag ta och testa glassen... ordentligt! Tidigare ikväll var bara ett provsmak. =)

1 kommentar:

  1. Be my guest! :) Men hur ser jag ut egentligen?? hahaha //Marie

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!