05 maj 2010

Vill ha..!


Usch... jag är trött på mitt hår! :/

Jag vet inte riktigt hur jag vill ha det heller... försöker komma på nån kul färg, eller rolig frisyr. Men det enda jag känner är att jag vill ha lockigt hår... sånna där härliga Hollywoodlockar, ni vet..!


Och eftersom jag är frisör i grunden, så vet jag att det ligger på tok för mycket jobb bakom sånna sjyssta lockar (speciellt eftersom mitt eget hår är rakare än rakast!)... kan ingen ta fram en permanent som fixar lockarna som jag vill ha dem?!? Jag betalar mycket pengar för det... jag loooovar!


See ya!/Lindah


2 kommentarer:

  1. Om du fixar någon som uppfinner en sån permanent så ring mig ;)

    SvaraRadera
  2. Hahaha, givetvis! Tänk vad med pengar den personen skulle tjäna... hela frisör-världen skulle ligga vid dens fötter! =)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!