20 maj 2010

Jag blir så trött.

Jag kan inte förstår hur folk orkar med de svenska myndigheterna..!

Jag har suttit i telefon med csn idag, och försökt få reda på hur de egentligen tänker... Det gick väl inte så jättebra, men jag orkar inte tjafsa med dem. Även om jag tror att jag skulle kunna tjata sönder dem tills jag fick som jag ville... =)

Sen var det dags för banken... Flitigt mail-kontakt mellan mej och en person där resulterade i ... ingenting!
VILL de inte ha sina pengar!?!
Tänk att det ska var så svårt att få betala tillbaka pengar... det trodde jag inte. Men som sagt; svenska regler upphör aldrig att förvåna mej. De är krångliga, ogenomtänkta och bara jäkligt konstiga! Jag tror de är så för att folk ska ge upp och inte orkar bry sig! :/
Men ok, om de inte vill ha mina pengar så då behåller jag väl dem då... =)

/Lindah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!