04 maj 2010

Var det bättre förr??

Förr i tiden... alltså för typ 2 år sen, så hann jag med hur mycket som helst! Jag jobbade heltid, plus jobbade extra ca: 12 timmar/ vecka, vi hade ett stort hus som vi konstant renoverade och en tillhörande tomt som vi skötte... dessutom hann vi även ha ett socialt liv. Nu hinner jag ingenting längre!

Jag jobbar inte, vi har inte ens hälften så stor vänkrets, inga släktingar i närheten... och ändå hinner jag inte ens en tiondel mot vad jag hann förut! Vad hände?? Är jag såååå seg nu? (Tydligen!) Idag var jag iväg och handlade mat... det blev mitt projekt för dagen... Nått mer än så hinner jag liksom inte.

Nu kanske alla förstår varför jag aldrig har tråkigt.... jag hinner inte ha det! =)

See ya!/Lindah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!