13 maj 2010

Depressionen är nära!

Dave fortsätter att envisas med att ha på nyheterna i tid och otid... som "bakgrundsljud", typ. En av fördelarna är att jag faktiskt har ganska okej koll på vad som händer i världen... det har jag inte haft sen... well.., det har jag nog aldrig haft!

Men en stor nackdel är att jag har ganska okej koll på vad som händer i världen. Är ni med?

Alltså; nu vet jag om alla flygplan som störtar, oljeutsläpp som dödar oskyldiga djur, demonstranter som blir slagna och alla andra hemskheter som händer dagligen, dygnet runt, i världen. Jag mår dåligt att att veta allt sånt! Man kan ju bli djupt deprimerad för mindre!

Kanske dags att slå över till musik-kanalen igen??

/Lindah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!