29 maj 2010

Vi lever

Jag hann inte med något inlägg igår, får ovanlighetens skull. Så jag vill bara berätta att vi lever. =)
Jag bakade i förrgår, på min otursdag... fast jag gasade aldrig ihjäl oss... *tack och lov*

Idag ska vi lämna tillbaka ett bord (köpte två, och testade hemma vilket som blev bäst), kolla om det finns nån sjysst film vi kan hyra, leta efter räkor som man kan fritera (ni vet sånna med "smet" på), köpa tofflor (vintern är på ingång och vi har klinkersgolv överallt=kallt om fötterna!) och jag ska försöka övertala Dave att jag faktiskt behöver ett rosa Nintendo DS Lite. =)

Ska även ta lite bilder på VM-yran som råder i Durban... inte långt kvar tills matcherna drar igång... mindre än två veckor. Och det säljs Vm-tröjor, flaggor, fotbollar, maskotar och allt mellan himmel och jord med VM-tryck på. =)
Jag kunde inte bry mej mindre... men ändå dras man med lite! =)

/Lindah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!