10 maj 2010

Hyresvärden ger igen...

Igår blev det ju ingen shopping till nyaste lilla bebisen, så jag tänkte ta det idag istället!
-"Gateway", here I come!
Dave pluggar, så det blir bara jag på shoppingrundan, vilket jag tror är lika bra... Aldrig är jag så uthållig som när jag springer i butiker. =)

Men nu börjar det dofta nytvättat från tvättstugan... mmmm... jag älskar doften av nytvättat! Dags att göra lite nytta och hänga upp det på tork, alltså.

Och forsättningen på historien om att våran hyresvärd körde in i våran bil; blev att de höjde våran hyra..! (Vilket hade känts helt ok, OM de inte hade gjort det samma dag som de blivit skitsura för att vi påpekat att de kört in i våran bil... )
Känns som att vi inte kommer godkänna att de köper ett lackstift till skadorna på stötfångaren... nix, en hel omlackeringen blir det!

/Lindah

2 kommentarer:

  1. Fy tusan vilken idiot till hyresvard ni har. Fattar att ni inte nojer er med nat litet lackstift nar de har frackheten att forst kora pa bilen och sen dessutom hoja hyran. Skandal!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, de är inte helt normala... men vad gör man... Man får "ge igen" så gott man kan. :/

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!