27 maj 2010

Otursdag

Idag är verkligen inte min dag, verkar det som. Det började med att jag råkade sätta fingret på min uppvärmda plattång (220 grader varmt)... Vilket inte var ett dugg skönt... och det svider fortfarande, 3 timmar senare. =( Som tur var så hade jag på is snabbt, så det verkar inte bli någon blåsa, men ett ärr blir det säkerligen. :/

Sen var vi och handlade mat, väl hemma så håller jag på att packar upp, och plötsligt åker en burk med salsa i golvet. Glasburkar och klinkersgolv går tyvärr inte ihop... och klinkersgolv verkar vara magiska av nått slag... för det hamnar glassplitter i varenda vrå av köket. Plus salsa på skåpluckor, kylskåp och givetvis över halva golvet. *suck*

Ska man våga sig på att baka, eller kommer jag gasa ihjäl oss på köpet..??

/Lindah

3 kommentarer:

  1. Ibland har man såna dagar... hoppas du inte bakade också ;)

    SvaraRadera
  2. Hej! Tusen tack!
    Kul att höra.

    Du verkar också ha en härlig blogg, ska kiak vidare lite :)
    Ha en trevlig fredag.

    SvaraRadera
  3. Du har inte skrivit något inlägg idag, hoppas du inte bakade igår?!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!