14 maj 2010

Nya läsare!

De senaste veckorna har min besöks-statistik ökat stadigt, vilket är jättekul!

Från början hade jag tänkt att bloggen skulle i princip bara vara riktad till släkt och vänner... men med tiden så verkar det som att fler och fler vänner droppar av och mer och mer andra bloggare tillkommer.
Lite märkligt, men ändå kul!

Så är DU ny läsare på min blogg, lämna gärna en kommentar, och länk till din blogg (om du har någon). Jag är såklart nyfiken på vilka som följer min! =)

/Lindah

2 kommentarer:

  1. kusin Mimmi27 maj, 2010

    Hej Lindah
    jag är lite ny på din blogg och dessutom släkt med David, jag är hans kusin Mimmi och har kikat lite granna för att se hur ni har det. Ert liv är ju en ganska stor kontrast till vårt liv här hemma men som jag ändå är mycket tillfreds med.
    Jag har en liten förfrågan till dig och David från vår fotbollstokiga son, han som badade i er 15 gradiga pool när David hade sin 30-årsmottagning. Han har hört talas om att ni bor i Sydafrika och är mycket väl medveten om att fotbolls-VM går i ert nuvarande hemland. Han skulle vilja veta om det finns en möjlighet att "beställa" en RIKTIG fotbolls-VM fotboll och en maskot av er. Det skulle smälla rätt högt i hans liv. Tror du att det skulle vara möjligt? Vi kan skicka ballerina-kakor, eller dill-chips som muta...och såklart betalar vi för hela kalaset. Må så gott och hälsa kusin David! Hej från Mimmi med familj, mimmib@telia.com

    SvaraRadera
  2. Hej Mimmi! Kul att du hör av dej! Vi kan givetvis fixa VM-fotboll och maskot till Viktor, förstår att en fotbollsgalen kille vill ha sånna saker! =) David och jag mailar dej inom kort och får mera info... finns en uppsjö utav maskotar (olika storlekar osv)... så att allt blir rätt åt honom!
    David hälsar så mycket!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!