10 juni 2010

Torsdag

Grått och mulet idag igen, men inget regn i alla fall. Men ruskigt kallt!! Har inte kollat graderna, men säkert runt 20. Idag ska jag definitivt inhandla tofflor, vårat klinkergolv är isande kallt! Och jag ska även ta fram vårat täcke till sängen oxå. Hittills har vi bara haft påslakanet... eller; Dave har bara haft det... jag har även haft en filt på min och Pixies sida av sängen.

Men först ska jag läsa genom de bloggar jag följer (en drös!), sen på med sminket och iväg för att fortsätta inköp av presenter. Idag måste jag bli klar, för resten av veckan har jag annat att göra.

Förresten; ikväll är det invigning av World Cup... Direktsändning på tv. Det missar ni väl inte!?

/Lindah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!