24 juni 2010

Bra försök..?

Jag tänkte att jag en gång för alla skulle ta och göra mej av med min suddiga header... Istället för att få en helt perfekt header, så blev den först för liten... sen alldeles för stor... och nu är den liten för liten, men mest konstig... och lite suddig oxå. *suck*
Jag får väl inse att jag inte är nått data-geni... utan rätt dålig, faktiskt. Dessutom med ett superkort tålamod...!
Jag vet hur jag ska göra... men om det inte funkar direkt, så ger jag upp... eller; först tjatar jag sönder Dave så han får ge det ett försök. Men eftersom han vill snabbt tillbaka till studierna, så misstänker jag att han inte ger det ett helhjärtat försök... =(
Och efter det så ger jag upp!

Så håll till godo... bättre än så här blir det uppenbarligen inte.

/Lindah

2 kommentarer:

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!