10 juni 2010

Men hjälp....

.... läste just rubriken på mitt inlägg igår; regningt och kallt. hahahaah... va f**n... Det ska ju vara regnigt och kallt! Man kanske skulle läsa igenom det man skriver innan man lägger ut det..? Men nu ser jag att även "regnigt" blir fast i stavnings-checken... hahaha... vad heter det då??
Regn och kallt???

Tro det eller ej, jag hade VG i svenska... Vet inte hur det gick till! =) I vilket fall som helst så är det ingen som har kommenterat det... är alla blinda, artiga eller är folk som mej; de läser inte rubrikerna? Jag tippar på artiga! =)

/Lindah

1 kommentar:

  1. Jag kommenterar aldrig stavfel då jag själv ibland upptäcker stavfel i mina egna inlägg:) Försöker dock att åtgärda det då, för precis som du är jag petig med stavningen:)

    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!