22 juni 2010

Tisdags pyssel

Idag har jag tvättat... känns som att jag alltid har en tvätt i maskinen... Mysko! Kan vara för att vi har typ en tiondel så mycket kläder nu mot vad vi hade i Sverige (vi har helt enkelt inte plats för mer!), och av dem man har får man ju sina favvisar, och då blir det till att tvätta hela tiden... =)

Sen har jag fixat naglarna oxå... hade tänkt strunt i akryl ett tag, men ångrade mej. Det ser ju för trist ut med korta, akryl-förstörda naglar..! Nä, det får bli akryl ett tag till. Tills de är så tunna så jag inte längre kan ha på det... =) Den som vill vara fin... ni vet. =)

Nu ska jag skynda mej till affären... glömde köpa dill igår när jag var och handlade, och jag ska göra inlagd sill ikväll! =) Och jag måste skynda mej, för om 1,5 timme börjar fotbollen. Bafana Bafana-Frankrike. Troligen SA´s sista match detta VM. Men vi ska hålla tummarna och hoppas på en spännande match! Och på storvinst för SA´s såklart!! =)

/Lindah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!