03 juni 2010

Annorlunda shopping...

.... för mej i alla fall! Jag köpte nämligen en PSP (Playstation Portabel, för er som inte är lika nördiga som mej). =) Jag har aldrig varit en tjej som gillar dataspel nått vidare mycket... inte ens som barn... jag spelade väl mest för att få vara med brorsan och hans polare. =)
Men så helt plötsligt har jag fått för mej att jag vill ha... nä, måste ha... till och med behöver... en PSP..!
Jag vet inte vad som flugit i mej... mamma misstänker att jag börjar få långtråkigt... hahaha... kanske det är så, kanske har elektronik-nörden (läs; Dave) smittat mej... Vad vet jag. Nu är den i alla fall köpt och ligger i fint förvar i min "Hello Kitty"-väska som ingick. Ja, jag har ju såklart köpt en rosa PSP... och spelet som ingick (Hello Kitty puzzle party) var faktiskt kul... även om jag inser att den är för barn. =)
Nu ska jag bara lära mej resten av funktionerna.. som att se på film och skypa med den. Lär väl ta mej sisådär en till två månader... hahaha. Oteknisk som jag är. Och i helgen blir det så klart inköp av flera spel... "The Sims" ligger på önskelistan. =)

/Lindah


1 kommentar:

  1. Haha, då har du ju något att göra under tiden du lär dig funktionerna!
    Den var faktiskt jättesöt tycker jag.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!