08 juni 2009

Vart tog dagen vägen??

Idag vet jag inte vad som hände med tiden... dagen bara försvann! Jag var runt i Durban och shoppade presenter till en viss pilot som fyller år snart. =) Och plötsligt är nu klockan halvtio på kvällen, och jag har inte hunnit med så mycket mer idag... Lite mat och diskning, that´s it! Mysko!


Visserligen vet jag att Dave och jag lever i en egen tidzon, där tiden går ungefär 3 gånger så fort som för alla andra (det är därför vi ALLTID är sena!), men den här dagen gick löjligt fort!
Nu ska jag kolla på "Americas Next Top Model", och sen kanske en film... Egentligen borde man kanske gå och lägga sig hyfsat tidigt för en gång skull... men näää, jag tror inte det blir så. Jag har återgått till att ha blivit en nattmänniska. =) Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!