15 juni 2009

Måndag igen.

När jag sa (i lördags) att stelkramsprutan inte gjorde ont, så var jag visst lite förhastad i mina slutsatser... Det visade sig ta ungefär 10 timmar innan det började göra ont som tusan! Jag kunde inte ens lyfta armen... jag VISSTE väl att jag hade fått ont när jag tog den i skolan när man var 10 år... Jag har nog bättre minne än vad jag tror.. Hahaha! =) Jag hade ont hela dan igår också, men idag börjar det gå över. Skönt!

I alla fall;
Dave´s födelsedag igår firades med bl.a grillspett och jordgubbstårta... smaskigt! Det blev även ett riktigt gott vin från Boschendals vingård... och lite drinkar. Hehe... man måste ju passa på att fira ordentligt. =)
Han fick som sagt en massa grattis-mess och kort, och hans syster, Frida, hade skrivit ett så fint blogginlägg till honom. =) Fint gjort, tycker jag! På kvällen spelade vi "Trivial Pursuit" (en av presenterna från mamma & pappa)... men det gick inte så bra... lite för många drinkar innan kanske. =) Men kul var det!

Idag har vi varit lite sega, och vi tillbringade åtskilliga timmar i varsin solstol nere vid poolen. Men till slut tog vi oss i kragen och släpade oss ut på en joggingrunda... välbehövligt efter all god mat hela helgen!
Ikväll ska jag skypa med Hanna.... det går som vanligt alldeles för långt mellan gångerna. Men det är alltid lika kul! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!