05 juni 2009

Fredag!

Imorse (ok, kanske inte imorse... snarare i förmiddags.. eller ok... mitt på dan...) så hade jag en liten hemma-spa-dag! Ansikts-"behandling", nagelfix, fotbad osv. Härligt... och välbehövligt. Märkligt hur sliten man blir av att göra typ ingenting..!?

Sen blev det en halvstressigt tur till "Pn´P" för att handla mat till helgen. Efter det åkte vi till "uShaka Marine World". Det var ett tag sen vi var där nu, och jag ville se delfinshowen igen. Och den var såååå bra! Helt otroligt supersöta delfiner! =)

Efter det tog vi en tur till flygplatsen... alltså inte där Dave går i skolan, utan Durban International. De säljer snus där, och eftersom alla andra ställen runt om i Durban som också säljer snus har helt slut, så tänkte vi testa "lyckan" på flygplatsen. De andra ställena visste nämligen inte när de skulle få in mer snus... Så ni inser problemet.
Och det var lite av en kris... Dave hade bara en dosa kvar. Jag hade som förslag att han istället skulle ta tillfället i akt och helt enkelt sluta snusa. men det förslaget mottogs inte så positivt som jag hade hoppats på... Hahaha!
Men på flygplasten fanns det i alla fall 8 dosor snus... så nu klarar han sig förhoppningsvis tills det kommer en ny leverans runt om i Durban.
Vilka bekymmer vissa har! Hahaha! =)

Ikväll blir det filmkväll... kanske en svensk klassiker som "Vi hade i alla fall tur med vädret"? Vi får se...
Trevlig helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!