14 juni 2009

Butcher Boy´s


"Butcher Boy´s" igår kväll var suuuupergott!! Vi var lite oroliga att vi skulle bli besvikna eftersom sist vi var ut och åt var vi så himla nöjda! Men det var verkligen sååååå gott!
Men som i vanlig ordning får man sjukt mycket mat, och man skäms nästan för att man inte pallar att äta upp mer än typ hälften. Hahaha!
Jag vet inte vad som var godast; min förrätt, Dave´s förätt, huvudrätten eller såsen..! Allt var jättegott, och det var jättebra personal! Många kanske inte lägger märke till personalen så mycket när de är ute, men för mej är det viktigt med en bra och servicevänlig personal... annars blir det minus i kanten direkt..!

Lite bilder från kvällen;
Min förrätt... mums!


Dave´s varmrätt...

Vi... =)

Man måste fira födelsedagar med champange!

1 kommentar:

  1. Åh jag blir tårögd när jag ser er!! Har nästa glömt hur ni ser ut! KOM HEM NUUU! kraaam!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!