25 juni 2009

Gör ingenting...

.... om dagarna längre. Hahaha... så jag tycker inte det egentligen är värt att skriva i bloggen då... men jag gör det ändå.
Idag har jag legat i solen och läst min braiga bok ("New Moon") idag igen. =) Sen blev det inte så mycket mer gjort, faktiskt...
Dave har ganska nyligen dragit till skolan för en mörkerflygning (det blir mörkt före halv 6 här nu..!)... som jag hoppas blir av. Det var tydligen ett oväder/blåst/storm på väg hit... Men det verkar inte komma, för än så länge är det vindstilla. Och enligt väderrapporten skulle det ha börjat vid det här laget.
Så han lär inte komma hem förren vid halv 10-tiden. Trist... Så jag funderar på om man skulle ta och ringa lilla mamma och pappa, kanske. =)
Sen är det ju "Desperate Housewives" som inte får missas..! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!