14 juni 2009

Grattis Mr. Pilot!!

Grattis, grattis, grattis mitt hjärta! Idag fyller Dave år (vi behöver inte nämna någon ålder... men han är GAMMAL! Hihihi!).

Vi började dagen med att Dave öppnade lite paket, och sen åt vi en supergod frukost, med svensk skinkost, kaviar, svensk påläggskorv, svenskt frukt-thé och en massa annat gott. =)
Sen mera paketöppning, och det började ramlade in grattis-mess, och efter det blev det ett par skype-samtal. =)
Det var mulet imorse, men nu är det soligt och fint igen. Så vi får se vad vi hittar på idag. Kanske bara blir en hederlig slappardag! =)


2 kommentarer:

  1. Man skulle kunna tro att kortet e taget hemma på herrgårn=) med tanke på alla svenska ingredienser=)Hoppas dagen var bra för brorsan=)
    kraam

    SvaraRadera
  2. Hahaha, ja verkligen! Det känns sååååå lyxigt med skinkost, kaviar och frukt-thé. =) Jag tror han tyckte dagen var bra, men det var ju hans första födelsedag utomlands... det känns alltid konstigt, såklart. Jag är på väg mot min 4:e utomlands, så jag börjar vänja mej. =)
    Kramar!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!