09 juni 2009

Produktiv dag idag, må jag säga!

Inte nog med att jag faktiskt hittade exakt den presenten som jag letade efter, jag hann även med att handla mat också... Plus baka när jag kom hem, och sen tog vi en promenad för att kolla in det B&B vi hade tänkt inackordera Dave´s föräldrar i.
Det var superfint!! Och bara 3 minuter gångväg från oss.




Sen hände nått lite lustigt/märkligt... vi stod och pratade lite om hur länge vi bott i Durban, och vad vi gjorde där. När hon fick höra att jag var lyxhustru (hahaha) blev jag erbjuden jobb där några veckor i September... Hon undrade om jag skulle kunna tänka mej att ta hand om hennes B&B medans hon var bortrest..!
Jag menar vi hade ju trots allt pratat i säkert 20 minuter... hon måste ha sett vilken potential jag har..! Hahaha! =)
Förstå vilken ärlighet jag måste utstråla..! Hehe! =)
Det roliga är att folk är så där här nere...! Lite charmigt... men man blir lika överraskad varje gång nån är så där spontan! =) Lite mer sånt i Sverige, tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!