09 juni 2009

Inget regn i sikte...


Det skulle regna idag... men det är soligt och fint. Fast inte så varmt, bara runt 22-23 grader i skuggan. Men det är helt ok, jag ska ändå inte sola eller så idag. Utan det blir ännu en dag i jakt på presenter. Som tur är vet jag vad jag ska köpa, så nu gäller det bara att hitta det! =)
Senare idag ska vi inspektera ett B&B här i närheten som Dave´s föräldrar eventuellt ska bo på när de kommer nästa gång. (De har bokat biljett till mitten på September..! KUL!) Det verkar fint, och är 4-stjärnigt, men eftersom det bara är 4 minuter promenad från oss så kan vi lika gärna gå dit och kolla hur det verkar.
Jag har mailat med han som har det, och han verkar trevlig i alla fall. =)
Nu ska jag iväg till Gateway för present-jakt!
Gateway -Theatre of Shopping!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!