17 juni 2009

Lika konstigt väder idag oxå...

Idag har det också varit lite konstigt väder. Det var sol imorse, men sen blev det lite mulet/disigt idag igen. Så jag drog på mej jeans när vi skulle iväg och göra lite ärenden... men innan vi hann iväg så var det sol igen, och alldeles för varmt för jeans. Fast jag orkade inte byta om igen, så jag fick gå och svettas i mina jeans... *suck* Som tur var hade jag iallafall linne...
Det är verkligen inte många dagar jag har haft långbyxor under tiden vi har bott här... skönt! Fast jag såg en tant med pälsmössa idag... hahaha... och det är 25 grader i skuggan...! Så för vissa är det tydligen vinter och kallt! =)

Sen kom vi hem, och jag slängde mej i en solstol... men ganska så snart blev det molnigt igen..! *sur* Så efter en timme gav jag upp, och gick in istället. Och Dave´s flygning blev inställd, för det regnade på ena stället han skulle flyga till, och det var för låga moln. =(
Bättre lycka nästa vecka!
Nu ska jag lägga mej i soffan och kolla på "Bride Wars"... hihi... Dave ville inte se den... märkligt. Hahaha! =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!