26 juni 2009

Fredag!

Så var helgen här igen... Känns som en vanlig dag, men ändå. =) Lite helgkänsla blir det faktiskt, tack vare att Dave brukar lägga böckerna på hyllan under lördagen och söndagen. I alla fall så är det tanken... men det är inte alltid han håller det. =) *pluggis*

Idag blir det till att åka och handla mat inför helgen... Jag äääälskar att handla mat..! Gå runt i butiken och kolla olika saker, läsa innehåll och sånt. Japp, jag är ett litet freak, jag vet! =)

Igår blev det tyvärr ingen flygning för Dave, för ena stunden var det totalt vindstilla och minuten efter började det blåsa som bara den! Och eftersom flygplatsen ligger nere vid stranden, så blåser det extra mycket där... vilket gör att det inte skulle vara säkert att starta och landa. =( Tråkigt... men säkerheten först!
Idag ska han iväg på ett "safety meeting" på eftermiddagen (skolan har det 1-2 ggr/månad), som jag hoppas går rätt snabbt, så att det inte blir så sent med middagen.

Nu ska jag gå och skölja bort min ansiktsmask som jag sitter med... hahaha!
Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!