22 juni 2009

Härlig dag!

Idag har jag gjort lite nytta, såsom städat och tvättat och sånt.
Men sen gav jag vika för solen och slängde mej i en solstol med min nya bok; "New Moon". Eftersom den är på engelska kan man ju nästan säga att jag faktiskt gjorde lite nytta även där i solstolen... plus att nån vitamin... (är det D-vitamin?) kommer väl från solen, och är väl bra för nått, antar jag. =)
Så allt som allt så har jag egentligen bara varit duktig och gjort nytta heeeela dagen!
Imorrn hoppas jag på ännu en soldag... det gav mersmak att ligga och läsa i solen!
Trevlig kväll på er!

2 kommentarer:

  1. Hej hej =)
    Va skööönt att bara sola och mysa med en bok i soolen!!
    / Jennie

    SvaraRadera
  2. Den läser jag med....och här hemma i svealand har vi nu över 20 grader. Så det blir en bra bok och solstolen här med....kanske inte liiiiika lyxigt som sydafrika...men nästan.
    Ha en skön dag/ J

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!