18 juli 2009

Vad hittade jag för svenskt idag..?

Idag har varit ännu en sån där dag då vi far runt halva Durban för att hitta en massa konstiga saker... Allt från hopprep till flight-simulator... Hahaha. Viktigaste för mej var batterier till två av mina klockor, och det var såklart det enda jag glömde köpa! Så det får jag väl fixa imorrn istället.

På ett ställe hittade jag lite klädesplagg av detta märke;



Hahah... lite kul, för H&M finns inte i Sydafrika. Så varför de kläderna hade hamnat i den där butiken vet jag inte. =) Dessutom var det riktigt billigt... 15 Rand för långärmade tröjor...!

Som svensk så gillar man att hitta svenska saker i butikerna, även om det är sånt man aldrig skulle ha köpt i Sverige, så är det ändå jättekul... Jag vet inte varför. =) Hahaha... man är kanske mera patriotisk än vad man tror?

Ikväll så ska vi äta friterade calamari och pommes... Ska bli såååå gott! Vi har inte ätit det sen Sia och Frddan var här, och det måste ha varit över 3 månader sen nu! (Igen; jäklar vad tiden går fort!) Dessutom ska vi lyxa med att se en Beck-film och käka svenskt godis! Snacka om Lördags-Lyx!! =)

1 kommentar:

  1. Eeeehh skuumt!=/ Haha! Världen e bra liten ändå=) Kramar

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!