22 juli 2009

The Hangover


Ikväll var vi på bio, på "Musgrave" (en galleria)... vi såg "The Hangover". Vi har hört från så många att den ska vara så himla rolig, så jag hade skyhöga förväntningar på filmen. Och den var ju bara SÅÅÅÅÅ BRA!!! =)
Vi skrattade oss i princip genom hela filmen... Så om det finns nån som läser detta och INTE har sett den filmen... -Gå och se den! =)
 
Sen måste jag be om ursäkt igen till min kära vän; Kissen, för att jag sabbade slutet på "Prison Break" genom att blogga om det... SORRY!! Men jag trodde verkligen att serien redan hade slutat i Sverige. Jag skyller på de i min omgivning som sagt att vi i Sydafrika ligger efter Sverige i avsnitten... Guess we didn´t. =)

1 kommentar:

  1. Visst är den bra!? Lätt bästa filmen jag sett på länge länge! :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!