19 juli 2009

Avundsjuk!

Idag var vi och shoppade lite igen. Jag såg en tröja igår, som jag var tvungen att fundera lite på om jag skulle köpa eller inte. Men det blev att jag köpte den i alla fall.
Och jag är glad att jag gjorde det... den är såååå skön!! En rosa "Puma"-luvtröja. Mysig som tusan! =)

Sen tog vi en långpromenad på eftermiddagen... vi gick en sväng i Durban North, där vi bor... vilka villor det finns här.
Man blir såååå avundsjuk!!
Jag vill oxå ha en villa på 800 kvm. med tennisbana, gigantisk pool och en tomt som mest liknar en park..! När ska jag få det??
Och nu sitter jag och kollar lite efter fler/bättre boenden i Drakensberg tills Dave´s föräldrar kommer hit... Vi har en del på gång, men det kan ju alltid dyka upp nått bättre. =) Dessutom har jag inget speciellt för mej ändå...
Ska väl slänga mej i soffan om ett tag och kolla på film... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!