26 juli 2009

Lugn söndag

Idag har jag varit en sväng till Gateway...
Dave pluggar och är allmänt tråkig, så jag kände att det nog var skönast för honom om jag lämnade honom ifred ett tag. =) Så jag hittade bl.a en ny bikini! =) Badsäsongen närmar sig med stormsteg, så det är bäst att passa på att köpa bikini när man hittar nån man gillar... de har nämligen en förmåga att ta slut fortare än kvickt.

Sen släpade jag med mej Dave på en promenad... han behövde ett litet break, tyckte jag. =) Himla skönt väder idag (igen). Nu blåser det inte lika mycket längre. Ett par dagar i veckan har det blåst riktigt ordentligt... Men nu verkar det ha lugnat sig.

Ikväll blir en riktig tv-kväll, misstänker jag, eftersom Dave troligtvis kommer fortsätta att plugga till all oändlighet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!