08 juli 2009

Bio!

Igår kväll var vi på bio. Vi såg "Knowing"... och den var verkligen jättebra ända tills de sista 15 minuterna... då blev den rätt dålig istället. Inte alls bra slut... alldeles för overkligt, även för min smak. =)
Dessutom kom jag på när vi kom till bion, att det är skollov här den här veckan... och därmed sjukt mycket folk som går på bio! Vi stod i valet och kvalet om vi skulle strunta i popcorn, eftersom kön var typ 50 pers lång, och knappt rörde sig.
Men sen verkade några filmer börja, för det försvann en massa folk, så då passade jag på att köpa popcorn. Ingen bio utan popcorn! =)

När vi kom hem igen så ville Pixie gå ut... hon hade varit inne ganska många timmar vid det laget. men eftersom vi typ skulle gå och lägga oss, så ville jag ha henne kvar inne. Mitt misstag...
Pixie blev helt tokig, och skulle ut till varje pris. Hon klättrade i gardinerna, på borden, bet i sladdar, hoppade på oss och jamade som en galning fram till två-tiden. Då gav hon ÄNTLIGEN upp.
Jäkla katt!

Idag ska jag på lunch hos Anna (svenskan som jag träffade i lördags). Det skulle vara några svenska tjejer där, som jag inte har träffat än, så det ska bli jättekul! Så nu måste jag nog fixa mej nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!