16 juli 2009

Märkligt....

... att jag FORTFARANDE har grym träningsvärk! Och tro inte att jag har nån superhemlig mirakel-träning som bränner kalorier till tusen, att tacka detta för. Nix... men jag börjar misstänka att jag är mer otränad än jag insåg!
Visst har jag simmat och joggat en del under året här, men styrketräning har det inte blivit mycket utav... och det märks!
Mina vader kills me..! Och träningsvärken i magen ska vi inte prata om..!

Så för att muntra upp min stackars kropp, så tror jag att det blir en tur till Gateway för att se om det finns några nya vårkläder i butikerna. (Nu börjar även nya bikinis trilla in... sommaren närmars sig med stormsteg!!)
Och för er som tror att jag är lite knäpp... jag är inte det; utan här har vi årstider tvärtemot Sverige... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!