22 december 2010

Dag #18 Min favoritfödelsedag

Min favoritfödelsedag är alla mina födelsdagar! Att få presenter, tårta och att folk sjunger för en kan ju inte gå fel. =)

Men min senaste var en utav de mest lyckade... åtminstone en utav de mest händelserika! Vi var i Mpumalanga, provinsen vid Krugerparken, och spenderade dagen med att bl.a äta på "Harry´s pancakes", njuta av den enormt vackra utsikten vid "Three Rondavels" och krypa i den tredje största kalkstensgrottan i SA; "Echo Caves".

Men även min 15:e födelsedag har jag som en utav de bästa. När jag kom hem från skolan så hade mamma fixat en massa i mitt rum... nya gardiner, ny matta, ny lampa osv. Det var verkligen en rolig (och väldigt uppskattad) överraskning! Överlag så är jag inte så förtjust i överraskningar... men den var verkligen mitt i prick!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!