01 december 2010

Dag # 07 Min bästa vän...

.... heter Hanna! Eller egentligen heter hon Johanna, men för mej är hon Hanna!

Hon ställer alltid upp, lyssnar jämt, är rolig, omtänksam, ärlig och lojal. Vi har otroligt kul ihop, känner varandras hela släkter och har upplevt sjukt mycket kul och knasigt ihop under åren. Vi var oskiljaktiga som tonåringar och hon är den som glädjs åt mina framgångar och tröstar vid motgångar.

Vi skrattar åt samma saker, vet varandras dåliga sidor, kan prata om allt, delar samma åsikter och värderingar och vi finns alltid där för varann.

Vi är helt olika, men vi kompletterar varann. Hon är min sanna vän som alltid kommer finnas i mitt liv... vart jag än bor i världen så har vi samma täta kontakt. Vi har varit bästa vänner i ca; 16 år nu, och efter dryga två år utomlands vet jag att hon är en av de få vänner som jag alltid kommer ha kvar!

Hon är GULD värd!

1 kommentar:

  1. DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA!!!
    Jag blir alldeles rörd.. Söta du. Jag finner inga ord på det du skrivit, förutom att jag känner precis det samma. =)
    Saknar dig massor och hoppas vi ses snart!
    Massor me kramar till dig!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!