11 december 2010

Dag #12 I min handväska

-Hjälp, att blogga om min handväska... hahaha... okej; min handväska är som ett svart hål... allt får plats och det mesta försvinner... Den är även min eviga följeslagare Jag lämnar helst inte huset utan den, för i den finns allt!

Självklara prylar är; min mobil, kreditkort, plånbok, larmdosor och nycklar.

Utöver det självklara så finns även; alvedon, strepsil, plåster, nässpray, necessär med det viktigaste i sminkväg (vilket är ganska mycket enligt mej), mint tabletter, våtservetter, liten miniräknare, kamera, 5 olika läppglans och ett läppstift, visitkort till biluthyrning och olika B&B, en massa mynt, kvitton, kom-ihåg-lappar och örhängen.

Det var vad som finns i för tillfället... sen finns det även plats för en hel massa till, men jag tycker det är drygt med en väska som väger bly. =)

1 kommentar:

  1. Tack för "hår-hjälpen"! Håller med om att jag klär i kopparfärg. Får se vad det blir till slut.

    Kul att du följer listan, mkt intressant att läsa!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!