13 december 2010

Dag #14 Om jag vore en kändis

Jag har för det första ingen som helst önskan att vara känd... rik därimot, det är mer min stil. ;)
Men om jag nu hade varit känd så skulle jag nog antagligen vara känd för nått kreativt... typ smyckedesigner/konstnär/frisör/inredare/makeup artist... eller varför inte vara prinsessa?! ;) Jag skulle helt klart inte vara känd för min vackra röst i alla fall... hahaha... jag är tondöv så det nästan blir pinsamt, och jag sjunger knappt med i födelsdags-sånger ens... Mest för att jag vill vara sjysst mot de som står brevid mej.


Jag kanske skulle vara typ som Stålmannen... lite hemlig och jobba i skymundan liksom... Ja, det skulle nog passa mej. =) Superwoman skulle jag vara!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!