19 december 2010

Dag # 17 Mitt favoritminne

Mitt favoritminne... Vet inte riktigt hur man ska kunna välja ut ETT minne som är ens favorit...? Jag har drösvis med minnen, och inget utav dem skulle jag vilja vara utan... Vissa bra, vissa dåliga, vissa konstiga... men de flesta roliga! =)

Men jag har några minnen som jag kan dela med mej utav;

* Jag minns när jag var typ 12 år, och morfar betalade mej för att smaka på surströmming... det var inte värt pengarna!

* När jag träffade Dave för första gången... det var hemma hos mej och brorsan, och vi var ett gäng som skulle till Gävle och festa. 4 augusti 1999.

* När Dave och jag var på Åland och vi råkade låsa oss ute från våran stuga... och receptionen var stängd. Vi fick bryta oss in genom ett fönster... =)

* Jag minns när jag sminkade min kusin Sara i en make-up-tävling, och jag fick inte till håret som jag ville... jäklar vad svettig jag blev då..! Sara trodde ett tag att jag skulle ge upp... men istället kom vi på tredje plats. =)

* Jag kommer ihåg första gången jag följde med Dave på en crosstävling, och jag fattade absolut ingenting... Jag hade verkligen nollkoll på hur det hade gått för honom när heatet var klart. Jag fick kolla hans min för att få full koll på läget... hahaha!

* Jag minns när jag råkade välta en av brorsan högtalare, så det blev ett jack i den (och i golvet)... han blev inte glad..! Dessutom hade jag hoppats att han inte skulle få reda på att jag snokat i hans rum...

* Jag minns när jag var med mamma, pappa och brorsan till Drottningsholm-slott... Jag kunde gå där i timtal.. det var början på min besatthet i slott! =)

Det var några av mina minnen. Mina absoluta favoritminnen är de då jag är med min familj och vänner och bara har riktigt KUL! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!