15 december 2010

Dag # 15 Mina drömmar

Mina drömmar... jaha ja... eftersom jag drömmer om massa saker just nu så tar jag lite av de minst ointressanta för er läsare. ;)

Jag drömmer om den dag då vi kan säga med säkerhet hur länge vi ska bo i det landet vi är i, jag drömmer om ett eget hus igen där jag kan inreda och pyssla bäst jag vill. Jag drömmer om att ha alla mina älskade köksmaskiner i mitt kök igen (inte nedpackade i kartonger hos mina föräldrar... 1000 mil ifrån mej). Jag drömmer om att hamna i ett land med afrikanskt sommarväder året om! Jag drömmer om att istället för att flyga, så kan man stråla sig till olika platser... eller vad säger jag! Då blir ju Dave arbetslös... -Nä, jag tar tillbaka det! Jag drömmer om snabbare flygplan istället! =)

Men mest av allt just nu så drömmer jag om svensk julskinka, skånsk senap och vörtbröd! Dumlekola och cognac-marsipan vore inte heller så dumt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!