08 december 2010

Dag # 10 Det här hade jag på mej idag

Eftersom klockan bara är runt halv ett, så har jag inte hunnit med så mycket klädombyten ännu. Bara nattlinne och nu hemma-myskläder (linne och shorts).
Oftast byter jag kläder en hel massa gånger under en dag... allt från bikini, till jeans, till klänning. Men alltid mer eller mindre sommarkläder, vilket passar mej. Jag avskyr att ha en massa tjocka kläder på mej... jag har helst bara linne och shorts... that´s it... inte ens strumpor gillar jag att ha.

Här i Durban är det avslappnat mode som gäller. Durban är en surfing-stad, och det syns ganska ofta. Det är inte ovanligt att barn går barfota i shopping-galleriorna, ungdomar i badshorts i matbutiken och strandklänning till restaurangerna. =)

2 kommentarer:

  1. Det är enligt min mening en av de bästa sakerna med Durban. Det är SÅ avslappnat. Hääärligt!

    SvaraRadera
  2. Nu vet jag vad du menar med sminket! vit foundation, smetigt läppstift och grå ögonskugga ända upp till ögonbrynen, haha! men hon var jättetrevlig:) kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!