22 september 2010

Lyx-problem.

Den här dagen har varit seeeeg. Vet inte riktigt vad jag har lust att göra heller. Lyxigt problem, jag vet. =)

Först tänkte jag ta en sväng till några scrapbook-butiker... men så orkade jag inte sminka mej... och jag vill helst inte ge nån stackars gamling en hjärtattack, så jag är snäll nog att inte visa mej utanför huset utan mejk.

Sen fick jag toklust att baka... men efter att ha läst igenom ALLA kokböcker jag har, så hittade jag inte en endaste liten kaka som jag blev sugen på. (Har ätit LCHF stenhårt i två veckor nu, och med det försvinner sockerbegäret...)

I brist på roligare saker att göra så tog jag tid när jag sminkade mej... 12,47 minuter. Inte illa. =)

Så nu funderar jag på att antingen träna (med nymejkat ansikte) eller sparka igång spanska-pluggandet (igen..!). Lutar lite smått åt att först försöka lära mej lite spanska... och sen träna.
Dessutom börja fundera över middags-mat... vad äter ni ikväll??

1 kommentar:

  1. LCHF? Low carb high fat???? :) Kanske något att prova. Är det något du rekommenderar? :)
    kram/Marie

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!