02 september 2010

Fler bilder från promenaden

Här kommer lite bilder från gårdagens promenad... alltså bilder som faktiskt är tagna igår, och inte för ett halvår sen. =)
Jag döööör av längtan när jag tänker på alla glassiga hus, med tennisbanor, trippel-garage, vackra park-liknande trädgårdar, stora pooler och egen vakt-kur utanför muren... VILL HA!!
Maria och jag funderade på vad dessa människor som bor i de här husen (palatsen) jobbar med... vad tjänar de, vad har de fått sina pengar ifrån??
Jag kan ärligt erkänna att jag faktisk MÅSTE ha ett sånt här hus i framtiden... inom en snar framtid, kom Maria och jag överrens om. =)

Från poolen rinner vattnet ner i en liten "damm"...

Lilla Karl sover sött...

Mitt absoluta favvohus i världen!! Dock ingen jättebra bild (och typ halva huset är med)... jag vågade inte fota mer, vakten kanske ser en...

Lagom entré in till huset...

1 kommentar:

  1. Hej vill du se fler fina hus kolla da in dar jag bor i Brasilien http://www.youtube.com/watch?v=gsa9yNuyapI

    Och det roliga ar att har finns inga grindar eller murar, som du ser ar det helt oppet och husen ar varda mycket.
    En del tror att det ar farligt i Brasilien, men da skulle man ju inte kora omkring i Ferrari och dyligt helt sakert och ha lyxhus utan vare sig staket eller liknande.

    Nej kom hit och se med egna ogon.
    Bra blogg och intressant.


    http://www.easyace.net/rea.html

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!