01 september 2010

Dagens promenad

Ok, jag är lat.
Jag hade faktiskt kameran med mej på promenaden idag, men nu orkar jag inte ladda upp de bilderna... hahaha. Så jag lägger ut några bilder som togs i April, när mamma och pappa var här.
Bilderna från idag visar jag imorrn... Jag lovar inget men kanske...

Jag fattar inte hur folk som jobbar och har barn har tid att blogga?? Jag varken jobbar eller har barn, och ändå hinner jag knappt med att hålla den uppdaterad... och jag är riktigt dålig på att lägga upp bilder, men jag lovar mej själv hela tiden att "nu så ska jag bättra mej"...

I alla fall så har det varit en supertrevlig dag med Maria, och lilla Karl var sötare än sötast!! =)
Maffig grind/entrance... ni kan ju gissa hur stort huset bakom denna grind är.

Här är det vanligt att göra murarna som vetter utåt vägen lite extra fina...

Det här huset är nybyggt, och har varit till salu sen april... man kanske skulle slå till??


Ännu en sjysst entrance! Så vill jag ha! =)

/Lindah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!